Icon--AD-black-48x48Icon--address-consumer-data-black-48x48Icon--appointment-black-48x48Icon--back-left-black-48x48Icon--calendar-black-48x48Icon--Checkbox-checkIcon--clock-black-48x48Icon--close-black-48x48Icon--compare-black-48x48Icon--confirmation-black-48x48Icon--dealer-details-black-48x48Icon--delete-black-48x48Icon--delivery-black-48x48Icon--down-black-48x48Icon--download-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--externallink-black-48x48Icon-Filledforward-right_adjustedIcon--grid-view-black-48x48Icon--info-i-black-48x48Icon--Less-minimize-black-48x48Icon-FilledIcon--List-Check-blackIcon--List-Cross-blackIcon--list-view-mobile-black-48x48Icon--list-view-black-48x48Icon--More-Maximize-black-48x48Icon--my-product-black-48x48Icon--newsletter-black-48x48Icon--payment-black-48x48Icon--print-black-48x48Icon--promotion-black-48x48Icon--registration-black-48x48Icon--Reset-black-48x48share-circle1Icon--share-black-48x48Icon--shopping-cart-black-48x48Icon--start-play-black-48x48Icon--store-locator-black-48x48Ic-OverlayAlertIcon--summary-black-48x48tumblrIcon-FilledvineIc-OverlayAlertwhishlist

Webbplatsen använder cookies som hjälp för funktioner, användning och statistik. Du kan när som helst ändra inställningen genom att klicka på ”Ändra inställningar”. Klicka på ”Jag godkänner” om du godkänner att cookies används på dessa sätt.

Ekonomiassistent
Vacant Job

Ekonomiassistent

Sverige | Älvsjö

Ekonomiassistent till Back office på vårt Nordiska Shared Service Center

Bosch Rexroth Group | Sweden | Älvsjö | CF/ACC2-SE

Vi är nio personer i vårt team som arbetar för vårt Nordiska Shared Cervice Center I Älvsjö.

Uppdrag / Arbetsuppgifter

Vi söker nu en kollega på leverantörskontra till vårt Nordiska Shared Service Center i Älvsjö. Rollen hos oss innebär en ansvarsfull position på back office, där du arbetar med print, kontroll och scanning av fakturor, support till våra leverantörer och outsoursade enhet. Du skapar stamdata och följer upp påminnelser. Du underhåller listor och ser till att utbetalningar flyter på och betalas i tid. Du är till stor del involverad i utveckling av processer och förbättring av våra rutiner.

I vårt dagliga arbete ansvarar vi tillsammans för leverans och service till våra systerbolag i Sverige, Norge, Danmark och Finland.

Bakgrund

Vi söker dig som vill utvecklas i en internationell miljö. Du har relevant ekonomisk utbildning och minst ett års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Du har goda datakunskaper och tidigare erfarenhet av SAP är meriterande. Eftersom vi arbetar i en internationell miljö behöver du behärska engelska och svenska flytande i både tal och skrift. Talar du något av de övriga nordiska språken är det mycket meriterande. Som ekonomiassistent på back office har du en mycket viktig funktion och många kontakt ytor.

Personliga egenskaper

För att lyckas i rollen ser vi att du är drivande, noggrann och strukturerad. Du är positiv och van att ta stort ansvar. Vi vill att du är serviceinriktad och ser till att alla uppgifter utförs på bästa sätt och drivs av att få saker gjorda. Du tycker om att effektivisera och förbättra rutiner och processer och du är van vid att ta ansvar för dina arbetsuppgifter. I denna rekrytering ligger vi stor vikt vid personliga egenskaper.

Apply Now

Vi vill ha din ansökan så snart som möjligt då intervjuer kan ske löpande, skicka in din ansökan senast den 2018-11-30. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktperson för HR

Contact
Helene Svensson
HR Business Partner
Telefon

För mer information om tjänsten kontakta ansvarig chef

Contact
Diana Kämpe
Telefon